• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

مشخصات فنی سانگ یانگ و بهترین لاستیک برای آن


شرکت موتور سانگ یانگ چهارمین خودروساز بزرگ مستقر در کره جنوبی است. سانگ یانگ در ابتدا به عنوان دو شرکت جداگانه به نام های کارگاه موتور Ha Dong-hwan و Dongbang Motor Co در سال 1954 شروع به فعالیت کرد و در اواسط سال 1963، این دو شرکت با هم ادغام شدند.

بهترین لاستیک برای تویوتا پرادو


پرادو یکی از محصولات شرکت ژاپنی تویوتا ، دومین خودروساز بزرگ در دنیا است که تا به امروز توانسته محبوبیتی خاص را بین مردم کسب کند و جایگاه ویژه ای در جهان داشته باشد. تویوتا پرادو که با نام لندکروز پرادو یا لکسوس جی ایکس نیاز شناخته می شود طرفداران زیادی داشته و به جهت عملکرد و ویژگی هایی که دارد مناسب برای رانندگی در خارج از جاده نیز می باشد.

مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال آلمان در طرح گل Conti Premium Cotact5


این برند مطرح آلمانی در سال 1871 در یکی از شهرهای شناخته شده ی این کشور یعنی هانوفر تاسیس گردید. کنتیننتال شرکتی چند ملیتی است که انواع لاستیک سواری ، اتوبوسی ، دوچرخه و غیره را با استفاده از تکنولوژی های روز مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین با توجه به حفظ محیط زیست و کره ی زمین تولید می کند.

بررسی لاستیک هانکوک با طرح گل DYNAPRO HP2


کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکوک در سال 1941 در شهر سئول کشور کر تاسیس گردید. در ابتدای فعالیت این شرکت نام آن چوسان بود که بعدها به هانکوک تغییر نام پیدا کرد. هانکوک در طی سالها فعالیت توانست جایگاه ویژه ای در این صنعت کسب کند و با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و متریال های مرغوب و باکیفیت در سراسر دنیا شناخته و محبوب شود.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

چگونه بر طول عمر لاستیک های خودرو بيفزاييم


با به­ کارگيري چند توصيه ساده مي توانيد بر عمر تاير خودرويتان بيفزاييد كه اين موضوع، علاوه بر صرفه اقتصادي، كمك خوبي نيز به حفظ محيط زيست مي كند زيرا توليد هر تاير، با آلودگي محيطي معادل سوختن 26 ليتر بنزين همراه است، ضمن آن كه دفع تايرهاي فرسوده نيز به محيط زيست صدمه وارد مي آورد.

تایر هانکوک بر روی خودرو جدید مینی کوپر


هانکوک ، تایر Ventus S1 Evo Z جدید خود را به زودی با عملکرد فوق العاده فوق العاده بالا ( UUHP ) ارائه خواهد داد .

دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )


در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده ...

بررسی طرح آج های اپتیمو هانکوک


دراین مقاله می خواهیم به تنوع گل اپتیمو در این برند بپردازیم و ویژگی هر یک را با هم بررسی کنیم

طرح گلهای یزد تایر


در این مقاله طرح گلهای لاستیک یزد را به تفکیک با ویژگی هایشان معرفی میکنیم:

مناسب ترین لاستیک برای جک S5


کرمان موتور این شرکت ایرانی با ورود جک S5 در این بازار پر هیاهو توانست بخشی از نبض بازار شاسی بلند ها را در دست بگیرد و بی شک در این مورد خوب هم عمل کرد.

انواع سطح جاده


انواع سطح جاده را بشناسید.

انواع ساختار لاستیک


لاستیک ها در طول زمان دستخوش تحولات و نوآوری های بسیاری گشته اند که بهبود کارایی و سهولت استفاده از آن ها را در پی داشته است. در ابتدا تایرها (لاستیک‌ها) به‌ طور دائمی بر روی چرخ‌ها نصب می‌شدند و قابل جدا کردن نبودند

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0